خبرنگار ارشد وال‌استریت ژورنال دوشنبه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) ادعا کرد که پیش‌نویس قطعنامه درباره برنامه هسته ای ایران به دبیرخانه شورای حکام ارائه شده است.

خبرنگار وال استریت

به گزارش همشهری آنلاین، لارنس نورمن در پیام خود نوشته است: به من گفته شده که قطعنامه تروئیکا علیه ایران در شورای حکام رسما ارائه شده است.

در این سند که خبرگزاری رویترز هفته پیش مدعی توزیع آن بین اعضای شورای حکام شد، از روند همکاری‌ها میان ایران و آژانس انتقاد و از رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خواسته شده که گزارش جامع‌تری را از فعالیت‌های اتمی ایران ارائه کند.

کد خبر 857159

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • انسانم آرزوست IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    0 0
    آمریکایی ها کارشان را بلدند . تروئیکای اروپا را نوک پیکان رسیدن به اهدافشان کردند و همچون مزدور خود خواسته‌هایشان را دیکته و عمل می‌کنند. این موضوع نشان از ضعیف بودن موضع قدرت تروئیکای اروپا است . آمریکا نمی‌خواهد در این شرایط مستقیم با ایران وارد نبرد سياسی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شود زیرا بزرگترین مقصر این وضعیت خودشان‌ هستند . ولیکن ایران هیچ توجهی به کنش‌های آژانس نداشته باشد و در دکترین راهبردی تولید و ساخت تجدید نظر داشته باشد .
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    0 0
    اقدامات و نقشه های پلید اروپایی ها البته به دستور آمریکا برای انتخابات ایران شروع شده بلکه غرب گرای اصلاح طلبی به منسب ریاست جمهوری برسه و ۱۰ تا برجام دیگه براشون امضا کنه ولی کور خوندن دست هر دو شون رو شده هم غربی ها هم اصلاح طلب ها
  • سعید US ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    0 0
    هدف افزایش تحریمها برای شورش مردم علیه نظام وجنگ داخلی ایران است.لطفا عضویت ایران رادرNTTتعلیق کنید.به مرگ بگیرید غرب وحشی به تب راضی خواهندشد